Tuesday, March 8, 2011

:: PeneMuan bAru ::

Arini aku bertemu dengan satu blog yg membuatkan aku x bergerak dr pc aku.. Blog aku xnk gemuk.. Blog ni http://www.taknakgemuk.com/ psl sorg dak laki yg amat gegeh menguruskan bdn menggunakan diet atkins. Ape itu diet atkins? Sila google sndrik.. muahahahhaha....

Bila aku keep on reading diz blog, siyes aku sgt bersemangat utk jd spt mreka2 yg dh menjalankan diet itu.. Aku mmg sgt teruja dan aku perlu kurus utk buktikan pd org tertentu yg aku blh menjadi lebih lebih baik dlm hidupku walaupon tanpa dia disisi.. Bukn berdendam tp aku kene wat ni untuk kebaikan aku gak..

Klo x cmni, aku x semangat utk teruskan bnde ni untuk dr aku sndri.. So eiyla, again, chaiyok2.. Ko blh.. Ko blh kurus, Ko blh cntik, dan ko akn dpt seseorg yg better than him..

No comments :