Monday, March 21, 2011

:: FirSt TriAL oF mAkinG cUpCakE ::

Cewaahhhh cam sexited nk update blog.. Ekceli mlm td, aku gegeh wat cupcake.. Wat kate Pyan, nape cupcake?? Jwapan aku senang je, it's a trend... Nowdays kn org gegeh nak blaja wat cupcake bagai. For what? Sbb da jd trend.. Then after diz when some1 else find out a new trend, it'll b change... 

Ok so ni adalah 1st trial.. rupa mmg agk xleh bla.. Tp ade rse r.. Lebih baik cmtu drpd, xde rase btol x??? Yummmyyy diz is my cupcake... 


2 je gmbo yg mampoo aku amik.. Ni kek coklat...

 Gelap.. x nmpk la plak... Next aku akn tros mencuba flavor lain lak....

Cupcake sudh pon smpai ke perot Alif n Zura.. Utk Za n Harith aku da tinggalkan td.. Ati cuti so next time aku akn bg Ati rse lak.. Bosh, x suke cupcake but he still taking his part for his wife.. Atoooiii malunye.. Apetah rse sebenanye....

4 comments :

ZuRa said...

perh.. mmmg sedap ar beb... harus la kene ajo aku... coming soon cupcake dari zura lak. hahahaha... beb, teringin nk blaja wat coklat ni... cari resepi n try... leh bg korg gumuk2 lg. hahahah... aku la paling comel sbb aku pembuatnye. heheheh

LuLu BO0WLartt said...

muahahaha skrg pon da sedia gumuks la... xpe2 nnti kite gather kt umah akk aku, n wat kek same2 k...

Cik Puan Peah said...

bos awak 2 ila kalau wt cupcake daging baru die makan kot...dessert2 mmg die hampeh..akak pn xreti aja die mkn..hik3

LuLu BO0WLartt said...

Xpela kak.. Nnti ila wat cup cake inti sardin..