Monday, March 25, 2013

~:: Stress Melanda Diri ::~

Assalammualaikum sume..

Stresss ye ko sorang jela yang stress eiyla oi. Hurmm memang sekarang rasa macam aku sorang je yang stress.. Orang lain stress lantak dia la kan. Aku peduli hapa..

Sebenarnya menyimpan stress ni dari hari jumaat. Semua ni gara-gara external hard disk yang tak boleh nak buka. Aku pun tak tahu la dari mana aku ternak virus ke hapa tetibe bawak datang opis segalanya takleh nak buka.

Bila try buka je dia tulis need tu be formatted. Penyedut hampagas sungguh. Format jadah. Kalau aku format sah-sah la segala macam document dalam tu habis kan? Document tu aku boleh tahan lagi. Sebab kebanyakkannya ada backup dekat pc opis. Yang menjadikan aku stress ialah segala gambar-gambar dari zaman tok kaduk yang aku memang tak pernah backup. Kalau ada pon few dalam email jela.

Haish ni yang buat aku stress sangat-sangat. Start Jumaat dah kelam kabut tanya berbagai-bagai orang. Sampai Zura yang ada dekat JB tu pon aku tanya.  Sampai Yan pon aku watsapp tanya. Nampak sangat desperate nye.. Last-last usaha terakhir untuk hari ni ialah panggil incek pejol dari IT Department. Harap-harap Pejol berjaya la recover segalah jadah gambar dan lagu aku dalam tu.

So sekarang stress da kurang sket tapi dok la menunggu result dari Pejol. Apa yang bakal terjadi dekat external aku tu lepas ni, kita sama-sama lah tunggu ye.

Errkkkk mesti korang nak cakap AAK kat aku kan? Janganlaaaa.. Sampai hati.. Aku tengah bermuram durja ni taw.. Ok ayat takleh bla.





5 comments :

cuhaila88 said...

fghjgngch

cuhaila88 said...

kesiannn...citer i lg sedeyy.. hd yg 1tera pink clor lg..dha kene kebas...dha la byk film korea dlm tu..sadiss..uhuhuh... mode: tgah tgu c eiyla ne dtg kate nak teman smpai kol9...harammxde btg idung smpai skunk...huhuh

lulu said...

@cuhaila88: aku da dtg hokei. wakakaka pergh 1 tera ea? lg nanges sbb kne kebas..

cuhaila88 said...

lalala...

lulu said...

kuang3...