Monday, October 17, 2011

:: aKu sUkA diA ::


Mesti korang wondering lagu siapakah ini?
Bagi korang yang dah kenal dengan Ainan Tasneem, ini adalah lagu dia.
Bagi yang belum kenal,
Meh la tengok video ni..
Aku sangat suka lagu ni. Dan lagu ni pun dah agak lama jadi tone message aku.
Cuma baru hari ni aku post dekat sini.



Aku lihat dia di sana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba mengampirinya
Lalu aku menyapa dia

Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia

C/O :
Bila dia, mendekati diriku,
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya

Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya

C/O :
Bila dia, mendekati diriku,
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya

Bridge :
Ku terima satu nota..darimu..
Yang tertulis 'Aku suka kamu'

C/O :
Bila dia, mendekati diriku,
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Akhirnya kini, ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia,
Menerima cinta darinya.. Aku suka dia...


 
Lyrics taken from here


Published with Blogger-droid v1.7.4

9 comments :

ZuRa said...

ooooooo man.. serius cam kisah beneran nihhhh.. hehehehe.. pe maksud aku?? bia aku jek tau.. heheheh.. gud job... lalalalal~

lulu said...

oi! oi! oi! oi!.. agak2 la weh. lagu je laaaaaaaaaaaa....

ZuRa said...

lagu x lagu.. aku hepi banget wei... aku doakn yg terbaik wei.. wahhhh.. aku la manusia paling hepi.. dah la mlm tp call mmbr aku, xsangka aku kacau die dgn sorang minah ni, sekali mereka jadian dong. bulan 2 ni ikat.. terlompat2 gembira aku wei...

lulu said...

siapakah kawan kau tu???

ZuRa said...

bob... mmbr xpernah jumpe pon... knl dlm phone jek.. mn tau mmbr aku yg sorg ni jadian... waduh... aku doakan yg terbaik la.. Doc, tulun ubati luka di ati ini dong...

lulu said...

Klo nk doc kne la hari2 tmn aku jge mak aku. Hahahaha...

ZuRa said...

erkkk.. jauh la.. kirim aje leh x??? aku suh doc ubati luka mu dulu.. klu berjaya baru aku nk satu. heheheh

lulu said...

Muahahaha nk tggu doc ubt aku mmg lmbt lg la kot...

ZuRa said...

show some effort la beb.. kekadang org2 ni asik pk keje sampai lupe camne nk ngorat.. ce ajo.. ce ajo...