Thursday, December 16, 2010

::HahHaHa RepEkKan dI GMail::

 Harith mule carik pasal ngan aku cakap ni muke aku mase umo 40 thn..



Aku cakap no worries coz nnti aku nk wat plastic surgery jd cmni!!
(Aku sangatlah minat melihat ini America Ferera..)


Hahahaha aku yg sakit hati ngan harith teros menyamakkan die dengan orang ini...
aku budak inesen ok... bukan salah aku... harith yg carik pasal dulu..
lalala~~~~


Tapi kn, aku rase klo dengan yang ni lg sama kot.. ape korang kate??? same kan?? kan?? kan???
baik korang cakap same k... klo x, siap korang....
opS lupe laks.. mne nye korang nk kate same.. ekceli mamat yg pakai baju biru itew namanye Waylon..
die ni adela sket cm Mr. Bean.. prangai n cara die sket2 la kadang2.. hahaha sbb tu aku letak gmbar die bg me"replace"kn gmbar die dgn Mr. Bean itew..
Dan klo korang nk tau lg die slalu jd bahan gelakkan kteorg.. dats y aku samakan Harith ngan die.. lalalalala~~~~


Die tros REVENGE hoccay.. dah die samakan aku ngan Kak Nita plak.. mottiiippp iols same ngan K.Nita??
iolls canteks hoccay... haruslah puji diri sndri dulu sebelum puji org lain...



Akhirnye Alip yg sebenarnye tak bersalah pon terslibat same.. padan muke sape suruh mnyampok kn?? hahahaha... aku x berniat jahat...


Inilah keje kteorg arini.. sbenanye boss kteorg bercoti pasal binik die da nk pindah kerja kt S.Alam.. huhuhu.. So aku dan para sahabat merdeka la.. tu psl sume wat keje giler kt gmail arini.. lalala~~~~


No comments :