Friday, July 1, 2011

~:: Repekkan jam 11 pagi ::~

Aku ngah melawat 1 blog yang amat aku suka tgk sebab die banyak ajar cara mekap. Pastu tetibe terbekenan 1 stail mekap yang agak cantik.. Tapi aku x bawak brg2 mekap aku arini.. Tetibe Ati offer brg mekap die. So aku pon mengegehkan diri memekapkan muke ku ini.. Tp xdela dapat wat 100% same ngan ape yg aku tgk tu.. Adela sikit. so inilah hasilnya.. taddaaaa~~~
errrkkk yg ni yg original la.. hahahahahaha
Tadaaaaaaaaa~~~~~
Ni bru hasil aku.. Aku tau mmg x jd.. Hahahaha...


Warna yang sepatutnya ada, putih, silver, grey & hitam.
Tp aku xde hitam so x menjadi sgt la..

5 comments :

ZuRa said...

aku ada kaler itam. leh la gune aku pny utk wat mata aku.. ehhhhh.. silap lak.. mata ko...

ZuRa said...
This comment has been removed by the author.
lulu said...

Sapakah yg delete komen diats? Adkh blog ini sdg di stalker???

ZuRa said...

sy la yg stalker itu.. sy terpost dua kali. maka saya delete yg satu lg... heheheehh

lulu said...

hahaha bajet blog ko da cukp power nk ade stalker??? -ckp pd dr sndri-