Monday, May 16, 2011

:: KeNapA maSih x BeRpuAshAti ::

Aku heran sangat dengan perangai segelintir lelaki ni. Ni memang perkara yang aku alami sendiri. X perlula aku nak mention nama sesapa. Posting ni ditujukan secara general. Klo ade sesapa yang terasa nasibla.. Yg penting aku x mention sesapa punya nama kat sini.

Ok back to the story. Aku heran, nape ade segelintir lelaki, dah punya komitmen, kalau stakat in a relationship tu aku x kisah lg. Yela bru couple2 x mustahil boleh berpisah. Err sbenanye even org da kawen pn blh berpisah.. Tp bg aku klo da bertunang dan berkahwin, hubungan tersebut adalah lebih kukuh. Tapi kenapa ade lelaki yang dah bertunang tapi masih mencari perempuan lain untuk keluar berhibur bersama, ataupun masih bersms dan menelifon perempuan lain.

Aku sbg perempuan yang mengalami perkara ni, rase sangat x selesa dengan situasi ni. Tak boleh ke korang wahai lelaki manfaatkan masa berhibur tu dengan tunang korang? X boleh ke bile terasa nak bersms atau colling2 tu, col tunang korang? Heran heran... Err aku bukn tunang sesapa.. Tapi tunang orang yg carik aku... X puas lg ke da ade tunang yg menyayangi korang??
Published with Blogger-droid v1.6.8

7 comments :

ZuRa said...

hehehehe.. tol pny marah ni.. mungkin dorg rasa seteres kot. biasa la.. ari dah makin dkt nk kawin.. pasni dah xleh nk menggatal lg.. so tinggal sisa2 ari bujang ni, depa gune sebaikny la nk menggatal. hahahahaha leh gitu???

LuLu BO0WLartt said...

ermm boley diterima akal gak la.. Moral of the story sesape yg terlibat, cm aku, avoid them.. hu3.. Biarkan diorg berseronok dengan dunia diorang. Tapi cmner nak dpt laki yg x pk cmtu ea?

Cik Puan Peah said...

sepak je die ila...hik3...

LuLu BO0WLartt said...

tu r kak.. mmg layak di sepak neh.. geram je...

Zariff Zarifah said...

kene ugut dorg r.. kau kacau aku, aku report tunang ko huhu... erk boleh ke?

LuLu BO0WLartt said...

huhuhu rsenye klo diorg tkot kene repot, die mmg xkn kaco, ni jns x reti bhasa nye org...

ZuRa said...

xpe2... pasni dah x ggu lg.... heheheheh tabikkk springgggggg