Sunday, April 17, 2011

::Persahabatan dn cinta::

Lately ari2 kuar.. Bukn ape, aku
mrapatkn kmbali ptalian ngan mmbe2 yg aku da lme giler x lpk bsama..

Yes ni adlh dsbb kn aku yg alpa dlm dunia percintaan.. Kerana cinta, aku lupa kwn2.. Stelah ape yg tjadi dlm hbungn cinta yg x ksampaian, aku sedar dr kealpaan aku..

Cinta hanyalah smentara.. Sewaktu ia sdg hangat, mmg sgt bhagia.. Tp ia xkn kekal slamanya. Bila berubah hati, cinta yg dikatakan setia hilang entah kemana..

Persahabatan pula, ia adlh slamanya.. Kwn2 wlaupun kita pnh mnghindarkn diri, pabila kita mncari semula, mereka ttp mmerima.

Hargai persahabatn lbh dr cinta.. Krna ia kekal slamanya...

2 comments :

Zariff Zarifah said...

1 person like

ZuRa said...

weeeee.... sama la yg... bile kite sedey, kite bersyukur sbb masih ada kawan lg di sisi kite.. sbb tnpa mereka, mungkin ari2 kite akan bertambah sedey.. aku bersyukur mempunyai sahabat seperti kalian.. huhuhuuhu~