Monday, April 11, 2011

:: Die Da SLamAt.. PerLukAh aKu bEsEdih?? ::

Ermmm pebende repekkan aku kali ni.. Sebenarnye aku nak cite kat sini.. Sabtu mlm aritu, Lan col aku, die kate die da slamat bertunang.. Aku? Ermm sejujurnya memang sedih. Tapi aku kene kuat.. Aku kene terima hakikat yang die bukan milikku lagi.. Ape pn aku doakan die bahagia. Semoga itu adalah jodohnya yang ditentukan oleh Allah.. Kepada Mazlan Bin Hj. Iskandar, Ila terima semua ni dengan redha.. Semoga Lan akan bahagia bersama orang yang Lan pilih. Kita da ditentukan Allah berjodoh hingga bercinta je. Walaupon sakit, Ila terima kenyataan ni dengan kuat.. Ape yang ditentukan Allah adalah yang terbaik buat Ila dan Lan.. Doakan kebahagiaan untuk Ila gak.. 



Doaku agar kau kan selalu bahagia
Agar kau temui insan tulus menyayangimu
Lepaskanlah diriku kerna keredhaanmu
Bukan kerna dendam jua bukan kerna kau terpaksa
Ku tinggalkan memori bersamamu
Ku undur diri bersama harapan
Tidak kesampaian cinta kita
Ku bawa harapan ku pendam rahsia
Ku di kejauhan mendoakan
Agar kau bahagia tiada lagi duka
Daku rela mengundur diri
Ku pasti dikau kan fahami
Tiada penyesalan kasihku korbankan
Andai telah tertulis ku terima ini bukannya ku pinta
Oh pergilah dikau diiringi keikhlasanku,
Cuma pengalaman mengisi kekosongan mimpiku

5 comments :

ZuRa said...

this is seriusly sedey la beb... xpe la beb.. tanpa die pon kite leh idup n kedepan kn??? it's ok ye.. jiwa akan kacau few month ni.. tp pastu everthing akan ok.. hope ko tabah k.. ada hikmah di sebalik sume ni ye.. mn tau kite nk jumpe anak dato'. kite kn lagi canntik dari beliau... weee~~~

LuLu BO0WLartt said...

ermm 2la.. aku kene tabah.. Lepaskan la die untuk berbahagia.. Ko pon same zura... Jgn asyik hidup dlm kenangan k.. Aku tau ko pon sakit gak.. so kite same2 kene bertabah n mulakan hidup yg baru...

Zariff Zarifah said...

sabar ye ila jgn sedeh2... aku doakan ko jumpa insan lg kacak, lg tinggi, lg berilmu, l kuat pegangan agama... amin....

ZuRa said...

ceh.. aku lak kene.. aku dah ok la beb.. juz kdg2 ada jek org suke sebut2 perkataan yg wat aku teringt kt die.. benci org itu... kenangan tu biasa la.. dah mmg bende tu pernah hapen kan.. tempat terkencing dalam suo lg dikenang, ini lagi tempat bermanja.. cewahhhhh

LuLu BO0WLartt said...

tq Za.. aku hrp utk dpt seseorg yg mmbimbing aku..

Zura:Klo blh aku nk buang semua kenangan bahagia dgn die.. Biarlah aku ingt yg derita je.. Supaya aku blh melupakan die.