Tuesday, April 26, 2011

:: KeGiLaaN kU mEmbAcA nOvEL ::

Ok arini aku nak citer pasal kegilaan aku membaca novel.. Sebenarnye minat membaca novel ni memang da lama dalam diri aku.. Masa kat tempat kerja lama dulu, aku akan beli novel sebulan sekali. Yela mase tu memang xde komitmen ape2. Keta pon xde lagi. So bolehla abiskan duit tak tentu hala. Sekarang da kurang. Da agak lama gak aku tak menambah koleksi novel aku.

Bulan yang dinantikan mestila bulan April. Sebab ape? Aku rase korang yang minat membaca mesti tau ape yang ada dalam bulan April kan? Ya bettooolll!! KL Book Fair.. Aku memang sexsited nak pegi. So aku pon mengajak kekawan aku, Za dan Zura selepas balik dari wedding opismate.

Gegeh berbaju kurung dan kebaya, kiteorg sampai ke PWTC.. Walaupon pada mulanya sesat. Sampai2 je ujan lebat pulak. Da la parking kete kat The Mall. Memang konfem2 xleh nak redah ujan dengan pakaian camni.

Kiteorg pon decide untuk lepak2 dalam The Mall dlu. Lepas ujan da agak reda, barula kiteorg bergerak ke PWTC.

Ermm masuk PWTC ape lagi, aku mula la nak meroyan beli novel.. Sekali 5 buah aku sambar. Tutup mate je bayar.. Lepas gian sbb da lama sangat tak beli. Kat sini aku letak skali adela dalam 2-3 keping gmbar kiteorg mase aritu.



Za.. Haruslah mencari ilmu untuk persediaan perkahwinan..

Sape lg nak puji kita kalau bukan diri sendiri...

Paksa Zura pegang buku ni gak..

Za dan Zura yg sedia berposing..

Wayang je amik majalah Wanita tu..

Mase amik gambar2 ni barang2 da letak atas lantai.. x caya??? Tgk ni....


Haaaa tgk la kt tangan aku tu.. Shopping sakan kn?? Hik3...

4 comments :

Zariff Zarifah said...

haha berbaloi2... meroyan dlm PWTC and The Mall bila lg nk bt gini... haruslah ayu sehingga disangka budak UIA...

LuLu BO0WLartt said...

sonok kn.. ermm bila la nk meroyan lg ni ea???

Pu3 Bibah Cun Melecun said...

bestnye ila...dulu aku giler gak..tapi skng dh tak minat lak..hahahaha

LuLu BO0WLartt said...

Aku pon slow2 x lrt nk bce laju2 cm dlu.. 1 nk abeskn pn ssh..