Tuesday, July 9, 2013

~:: Unity Night Celebration ::~

Assalammualaikum kawan-kawan..

Repekkan seterusnya adalah update pekasam. Ahaks Nak cerita pasal Unity Night Celebration kami baru-baru ni. Pekasam sangat tu takdelah tapi dah lewat gak la nak update pon.

Majlis berlangsung pada 5 Julai 2013 dimana pihak kolej berbesar hati ingin meraikan staff2 HQ di Cheras Campus.

Majlis telah berlangsung di Uptown Imperial Kajang. Kami pergi sendiri je. Kononnya malas nak pergi naik bas takut balik nanti lambat. Tapi memang kami tunggu sampai habis event pon. Hehehe..

Initpati majlis ini adalah pertandingan nyanyian dan tarian. Kebanyakkan peserta terdiri dari lecturer2 foreigner dari India yang sangat bersemangat mengadakan persembahan. Sehinggakan aku boleh mengguna pakai kata2 Ebby Yus yang ditujukan kepada Sathiya yang aku pernah dengar dalam drama simpang tiga, satu masa dulu. "Lopeh dio, dio, lopeh dio, dio, looooopeeehh dioooo, barulah dio gak lagi.." Hahahaha memang inilah keadaannya. Seorang peserta mengadakan persembahan nyanyian sehingga 4 ke 5 kali. Bezanya hanyalah pasangan duetnya yang bertukar ganti. Hoootttt sangat retis bollywood sorang neh. Dan memang keadaan malam tu macam majlis bollywood la.

Tapi apa2 pun kami tetap enjoy. Thanks kepada management kerana prihatin untuk meraikan kami setelah 2 tahun tanpa sebarang celebration dinner untuk staff2 yang masih setia disini.

Dan dimalam itu walaupun hampir kuciwa, ada juga hasil tangkapan yang aku dapat. Aku menerima voucher Parkson sebagai hadiah untuk lucky draw. Dan alhamdulillah semua staff library menerima hadiah lucky draw masing2.

Selain tu seperti biasa, aktiviti bergambar memang takkan dilupakan. Soooo jom tengok gambar2 tak semenggah kami. Sila jangan muntah ye kawan2. Hihihi..

Me & Kak Salina. Kena marah sebab tutup muka dia. Hihihi

Gigih nak memuatkan diri dalam frame. 

Library ladies.. 

Game yang diadakan.. 

Kekunun verangans blh jd menantu pilihan. Hihihi.. 

Alaaaa signage tak nampak.. 

Cermin pon jadi dek non.. 

Hasil tangkapan. Syukur Alhamdulillah. 

Geng Library dengan hasil masing2.. 

Retisss of the night.. Feel nyanyi sampai nages uols. korang mampoo?? 

Us sebelum balik kerumah.. 

Again a big thanks to the management for this event. Berharap akan ada annual dinner untuk tahun ni dan ia pastilah lebih meriah. Kalau boleh bagi kami bonus dan increment kami lebih berbesar hati. Hihihihi,,