Thursday, June 2, 2011

:: JohOr bAhRu 29-05-11 ::

Perjalanan aku sebenarnya bermula pada 28-05-11. Aku pergi ke rumah Nica dan Yna. Tp disebabkan malam tu ade match MU vs Barcelona, Yna ajak kteorang tengok match dulu. So kteorang yang mulanya nak ke JB tengah malam 28 aribulan, tunda la sampai habis match MU 29 aribulan. ye r bola stat kol 2 pagi.. Dah tetntu la dah masok 29 ari bulan kan?

Ok pada jam 5.30 pagi 29-05-11, kami memulakan perjalanan ke Johor Bahru. Pada mulanya memang nak tros g direct ke JB, tp tetibe rase cam penat lak so kteorang decide untuk singgah ke Muar dulu.. Memang la rugi duit tol.. Tp xpela yang penting puas hati. Sampai kat Muar kteorang singgah untuk sarapan dulu. Ye r dari pagi tengok bola tu ape pon x makan lg. Eh sebenarnye da makan roti bakar tp x cukup. So kat Muar kteorang sarapan makan Mee Rebus dan Sate.. Erm boleh tahan la. Tapi wat kate Yna terkojut porut pagi2 da makan sate.

Lepas da sarapan, kteorang gerak ke rumah nenek Nica yang x jauh dari pekan Muar tu. Sampai je rumah nenek die benda pertama yang kteorang cari ialah bantal. Sungguh x senunuh kan? Aku tau korang nak cakap camtu. Xyah cakap aku da cakap dulu.

Lepas da puas tido, kteorang pun bangun dan bersiap siap untuk ke JB. Tujuan utama nak ke JB ni adalah untuk menghadiri majlis perkahwinan kawan kami Faliq dan isterinya Laila.


Ok da malas nak citer panjang ni adalah gambar kami sepanjang majlis..

Dari Kiri: Nica, Yna, Shah, Apiz mangkuk.. Yg kt Blakang tu Wak...

Owh terserlah kegemukkan ku.. Konfem xnk pkai baju ni lg amik gambr.. Motep salahkan baju? Bukan mmg da gemok ke???

Gadis Ayu.. Erk ke Gadis Kayu???

Berganbar dgn pengantin.. Happy for Faliq also..

Ntah ape je keje dak bertiga ni...

Lepas balik dari majlis ni, kami semua sambung melepak di stulang pulak.. Sangat penat but happy jumpe kekawan..