Thursday, August 9, 2012

~:: Aku Naik BAS?? ::~

Assalammualaikum..

Pekaba kengkawan sume. Arini aku ak cerita pasal cerita beberapa hari yang lepas. Ya benda dah lepas baru nak cite kan? Huhuhuhuhu sebab benda dah lepas je yang mampu jadi cite. Ok abaikan..

Apa yang pelik sangat naik bas? itu pon nak kecoh ke? Sebenarnya nak cakap, sejak aku berkereta, aku tak pernah lagi menaiki bas awam. Walaupon itu adalah salah satu kenderaan wajib suatu masa dulu.

So disebabkan dah terlalu lama tak naik bas, hari tu aku dengan adik aku pakat naik bas dari HKL ke jalan TAR. Ye memang dekat je pon. Saja amik feel naik bas.

Tapi disebabkan oleh keadaan aku yang dah terlalu lama tak naik bas, otomatik, ade feeling pelik.
Pertama aku rasa naik bas sangat insecure ditambah pula kawasan sana tu memang banyak bangsa asing .. Dan keduanya aku merasa tak selamat sebab pokcik yang bawak bas tu memang bawak bas secara merbahaya. Sooooo pasni mungkin aku akan berfikir berkali2 before aku naik bas.




No comments :