Tuesday, April 16, 2013

~:: Perang lagi ke? ::~

Assalammualaikum kawan-kawan..

First of all nak cakap, ni blog aku, aku nak cakap apa suka hati aku la kan? Kalau ada stalker yang tak puas hati tu, aku tak nak ambil tahu. Sekian.

Kenapa tiba-tiba pembuka kata kau macam tu eiyla? Ha tula cerita untuk manusia yang stalk FB orang then bila sendiri sakit hati, menyerang orang tanpa usul periksa. Tak mustahil dia stalk blog ni juga sebab aku memang tak privatekan blog ni. Sebab tu pembukan kata aku macam tu. Cuba korang tengok gambar ni, dan kemudia korang boleh nilai sendiri la kot kan.


Tu dia bagi extra large satu. kalo tak nampak gak tak tahu la aku nak kata apa. Kes ni dah lama berlaku. Dan aku memang ta pernah nak cerita kat blog sebab bagi aku ni cuma perkara kecik dan aku tak nak sakitkan kepala aku untuk hal-hal macam ni.

Tapi ada manusia ni, kerjanya stalk FB aku. Dan bila dia sakit hati tiba-tiba serang aku. Hurmmm ntahla la.
Apa-apa pun aku memang takkan layan. If you are now stalking my blog, aku just nak bagitahu kau, silent is the best weapon. So lebih baik kau diam dari menyalak macam tutttttt... Ops censored.. hihihih..

Anyway aku ada lots of friend yang support aku for this matter. Tapi mungkin lebih baik kami semua diam daripada terus menjadi kanak-kanak kerana berlawan kata dengan kanak-kanak.
Hurrrmmmmm ADIOS!!!

No comments :