Wednesday, April 17, 2013

~:: Projek Baik Punyeeee ::~

Assalammualaikun friends..

Projek baik? Apakah. Hehehe dah lama planning for this project. Baru hari ni terlaksana nampaknya. Itu pun sampai tak bergerak-gerak dan tak tolong ayah wat kerja rumah hari ni. Teruk punya anak dara. Ye saya tahu saya teruk.

Ok proceed to the project mentioned above. Sebab kau ni dah terlalu banyak membebel. Ingat semakin banyak membebel semakin ramai orang sakit hati dengan kita. That's the fact. Tengok, bebel lagi tu.

Projek kali ni adalah projek PHOTO PROPS. Actually this idea come from Ati long time ago. Long ke? Macam belum long sangat la. Before Ati leaving M je pon. Disebabkan Ati sangat rajin mencari segala sample of this photo props, aku terpengaruh sekali untuk buat this photo props. But by that time rasa macam nak buat for what. For your own wedding? In Shaa Allah tak lama lagi kalau jumpa jodohnya. Belom lagi rasanya. So benda ni pending sampailah Ain said she gonna married soon. Sooooooo inilah masanya.

Kak Sha a.k.a Kak Ngah Ain planning nak buat photo booth business. So dia minta aku buat photo props ni. She'll buy it from me then masa Ain's Wedding we gonna use all this je. Don't need to make a new one.

So pagi tadi memang aku datang mood untuk buat semua ni. Sebab barang semua dah ada dekat rumah. Design pon dah ada. Cuma nak potong dan lekat je. So pagi tadi aku dah buat.

Ni lah dia contoh photo props yang dah siap. So pada kawan-kawan yang rasa nak tempah bolehla contact aku. Hahaha poyo sangat kau nak ambil tempahan bagai.



Jongos

Hat

Save The Date

I'm Next???? 
Smile

Crown

Lips

Moutache

Ray Ban..  Hehehe









 Till then daaaaaaaa.... 

p/s: Tak leh upload picca la pulop. Nanti da boleh aku upload. (Picture uploaded 22-04-2013)


No comments :