Thursday, February 10, 2011

:: MeLepAskAn tEnsI dGn b'KaRok bEsAma Ati n ZuRa ::

Hehehehe katenye tensen kn? Ha amik ko, smalam, aku Ati n Zura bntai p melalak kt music box.. Yg klakanye, memasing dok lyan lgu sedey.. hahhaha 2 jam karok, 5 minit terakhir jew nyanyi lgu rancak.. Mmg lyan abes r.. Stok sendu n nagis2 jew smalam.. Hahahahaha... So disebabkan smalam da layan sendu, arini aku nk letak lagu sendu gak kt posting ni..

Tabah

Pertemuan ini pertemuan terakhir
Dari dua insan yang sedang berkasih
Kerna esok hari kita tidak lagi
Digelarkan pasangan bercinta

Sudah ku menduga kau akan berubah
Cuma tunggu masa untuk kau meluah
Tapi hari ini terbukti semuanya
Kau pinta ku melupakan dirimu

Tak apalah... ku tak kisah
Memang itu keputusanmu
Memang itu nasib aku
Sering terluka dan jiwa tersiksa

Biar hitam sejarah hidupku
Namun aku tetap tabahkan hati
Kesal memang kesal hatiku tercalar
Siapalah yang inginkan perpisahan

Andai suatu hari ada orang yang bertanya
Mengapa kita tidak lagi bersama
Jawablah bahawa jodoh kita tiada
Dan kita tidak pernah sengketa... oh

Moga engkau... berbahagia
Di sampingnya yang engkau puja
Cuma satu yang aku pinta
Undanglah aku di hari bahagiamu


Motiiiipppp memasing nk nangis dgr lagu ni???? Aku la mastermind yang nangis..

1 comment :

boygurl85 said...

dlm hidup nie ade masa happy, ada masa sedeh, ade masa tangkap leleh, ade mase jd singa dan naga, tapi inilah hidup... gidup geng gebu gebuzzz... =)