Wednesday, February 9, 2011

:: Putus ::

Aku duduk sendirian di kamarku
Menangis kesepian keranamu

Kau tinggalkan aku
Kau cari yang lain


Tergamakmu merobek hatiku
Aku duduk sendirian di kamarku
Menangis kesepian keranamu

Kau tinggalkan aku
Kau cari yang lain


Tergamakmu merobek hatiku

Tapi setelah kau pergi aku

Mendapat lebih baik darimu
Dia hargai aku
Dia sayangi aku
Lebih dari padamu
Aku ingin kau tahu
Betapa ku gembira
Tidak lagi bersamamu
Namun pastinya
Nanti kau akan sedari
Yang kau perlu cintaku
Yang kau perlu cintaku
Yang kau perlu cintaku

Aku suka sangat lagu ni.. Aku memang mengharapkan situasi aku jd cmni. Tp aku masih xde pengganti pon.. not for now.. hu3.. Tp adakah aku blh melafazkan lirik akhir itew? Ermmm entah ea? Die perlu ke cinta aku??? Aku pon x pasti.. Biarlah masa yg tentukan... 

3 comments :

Pu3 Bibah Cun Melecun said...

mungkin dia bukan lelaki terbaik untuk kita ye ila..

boygurl85 said...

"Hanya diperlukan waktu seminit untuk mentafsir seseorang, sejam untuk menyukai seseorang dan sehari untuk mencintai seseorang, tetapi diperlukan waktu seumur hidup untuk melupakan seseorang

LuLu BoOWLartt said...

fiza: Btol tu.. Klo die ikhlas, die akn btl2 berusaha...

za: aaaarrrggghhhh btol3.. cmne nk wat ni??? ermm tp klo da ade bf bru sure leh lupe.. wakakakaka