Tuesday, May 10, 2011

:: Family Gathering ::

Hahahah ntah hape2.. Nak update blog pon nak kene tggu ade mood.. Camner nak jadi blogger berjaya cmneh? Hokkay lets start the story..

Pada 1 Mei 2011 satu family gathering telah diadakan di Bougainvilla Resort Port Dickson.. Setiap seorang di cas RM 90 termasuk Hi tea, BBQ, dan sarapan. Family gathering kali ni bukanlah gathering yang biasa. Ianya adalah gathering "Keluarga Besar Haji Abdul Rahman" a.k.a KHABAR."

Siapa Haji Abdul Rahman? Dia adalah moyang aku dan aku adalah generasi ke 5 dalam keluarga ini. Aku menghadirkan diri bagi mewakili ayah dan bondaku yg kedua2nya merupakan cucu Haji Abdul Rahman. Err mak ngan ayah aku memang bersaudara..

Tujuan aku menghadirkan diri adalah untuk mengenali saudara mara yang selama ni aku langsung  tak kenal. Siyes beb mase kat sane most of the pakcik's, makcik's, atok's and also nenek's aku tak kenal. Then bile mention my dad's name baru la sume orang said, oooo anak abang ayim rupenye.. Hahahaha.. Memang agak klakar.. Aku ngan kezen aku, anak adik bapak aku, x kisah la korang paham ke x.  Salam ngan ramai orang but at last pndang each other n asking, who's dat? Nampak sangat tak kenal sedara.

Tapi pape pon aku tetap enjoy. Even xde pape event sgt, at least perkenalan ngan saudara mara adalah satu benda yang aku tak expect aku akan wat. Ni blom my other siblings and kezen join.. Klo adik beradik aku sume join musti lagi huru hara.. Ye la adik bradik aku kan havoc.. Aku xde geng so kurang la havocnye.. Kt sini ade ler sket gmbar untuk tontonan umum.. Ekceli aku masih tercari2 mane page KHABAR ni.. Sbb aku nak gmbar bog family yg di'snap' pd hari tersebut.. Malangnya masih belum ketemu.. Ermm Sabo jela...

HORAS.. it's Mandailing word mean Selamat..




Oooo man.. Server ni sabotaj aku lak.. Apesal x kasi aku upload gmbo lak ni??? Alaaaaa.....

2 comments :

ZuRa said...

hahahaha.. excited nk letak gambo tp yg kua juz satu aje??? huhuuhuh.. we want more... lalalal~

LuLu BO0WLartt said...

dats the thing.. Blog ni sabo aku lak.. xleh uploa gmbo.. 1 ni pon sib baik berjaya msok.. atoooiii... bengang tangat la niiii....