Friday, May 27, 2011

:: Ke jOhoR bAhrU? ::

Okeh meh cite.. Setelah sekian lama meninggalkan bumi JB, aku dan kekawanku bakal kembali ke sana lagi. Ini sume kerana kami akan menghadiri perkahwinan 1 of our best fren Faliq a.k.a Suci..

Hahaha dan pada tarikh 29 Mei 2011 ni gak, 1 lagi majlis besfren kami iaitu Siti Noor Farhana Jusoh. Malangnya disebabkan Ana punya majlis terlalu jauh hingga ke Terengganu, kami decide untuk pg majlis Faliq. Ana sori ye x cukp bajet nk g jejauh.. hu3..

Tapi ni sume masih dalam perancangan. Aku, Yna & Nica pon belum berbincang mengenai trip kteorg ni, motip nk g 28 aribuln 27 masih x bincang lg? Sebenarnye kiteorg ni pon terdiri daripada manusia2 yg xleh bincang awal2 klo nk g mane2.. Nnti x psl2 x jd, lagi haru.. Dh bnyak kali happen mende x jd ni.. cedey...

So doa2 kn la plan aku kali ni jadi ye.. Harap2 xdela ape2 yg buruk berlaku sebelum, sepanjang dan selepas aku balik dr JB nnti.

Ape2 nanti aku akan update lagi kt blog ini.. Daaaaaaa~~~~

No comments :