Sunday, May 22, 2011

~Pergilah~

Diz is da lyrics


sudah kau pergi tinggalkan aku
biarkan ku di sini jalani hidupku
kini ku coba menghapus kisah dulu
dan takkan sesali mencintaimu

begitu perih yang ku rasakan
ku ingin kau pergi dari hidupku
kini ku coba (kini ku coba) menghapus kisah dulu
dan takkan sesali mencintaimu
biarkan ku sendiri tanpa dirimu

reff:
pergilah (pergilah) dan jangan kembali
itu yang ku harap darimu
lupakan (lupakan) lupakan diriku
kau tak pernah pahami rasa ini

tak perlu kau tanyakan
tak ada jawabnya



Asalnya lagu ni kawan aku dari Indonesia yg bg.. Ini adalah band die.. Ekceli he is the bass player in diz band. Err kawan ke? Hahaha ade cerita disebalik "kawan" ini.. Bila aku dengar, x sangka lagu ni memang kena dengan situasi aku. So otomatik aku jd sangat suka dgn lagu ni. Skrg aku nak kongsi dengan korang sume.. siyes lagu ni sangat best. Aku agak meroyan la dengar lagu ni.. Big thanx to Kifliandy.. Diz song is very nice...
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments :