Monday, September 12, 2011

:: AkhiRnYa ::

Assalammualaikum ols.

Interesting update? Nop.. Not too interesting. Juz nak stori mori, akhirnya dapat berita inchek ex bakal berkahwin pada 17 September 2011.. Hehehe arini plak 12 September adalah besday die.

Erm ekceli terkesima gak dengar tarikh tu. Sebab tarikh tu used to be our celebration date before. Yela besday aku 25-09 dan die 12-09 so kami decide akan celebrate pd 17-09 setiap tahun. Cewah cara cakap cam lama sangat je, padahal 2 tahun je celebrating diz date. Tapi wat kate membe aku Ain, kebetulan je kot. Yup I'll take diz as kebetulan.

Erm ekceli boley x kalo aku kate jemputan die bukanlah jemputan, tapi sekadar pemberitahuan yang dia akan berkahwin. Kenapa aku cakap camni? Sebabnya adalah, die juz mesej Ain, dan bagitau die akan kawen 17-09-11 ni, "ajak la ila skali, nak anta kad da x sempat (padehal die bgtau ari jumaat lepas, mcm la x boley pos kan?)" So aku assume die bukan nak jemput aku sangat pon, juz nak suruh Ain sampaikan pada aku, bahawa die bakal berkahwin.


Kecewa? X pun. Da bukan jodoh aku. Sedih? Tipu kalo aku cakap x. So anggap je segalanya ketentuan Allah S.W.T. Aku pasti Allah janjikan yang lebih baik dari dia untuk aku. Semoga die berbahagia hingga ke akhir hayat.

Tapi yang pasti aku xdela sampai nak menangis meraung2 sebab ex aku kawen kn? Lagipun bulan Syawal ni agak banyak ujian bagi aku, dengan mak aku yang sakit, dengan berita yg "menggembirakan" ni lagi, so aku kene bertabah. Segala ujian yang Allah turunkan adalah kerana Dia sayang pada aku.

Insyaallah aku adalah seorang yang kuat. Tengok badan la nak tau kaut tak kuat kan? Hehehehehehe





Now in process menghapuskan jejak.. Eh salah, menghapus segala yang pernah menjadi kenangan. Update ni ditulis selepas men'delete' semua gambar kami..

2 comments :

ZuRa said...

abg aku yg giler.... lalalalaal~

lulu said...

hahahaha da lepas da pon.. da berbahagia pon gamak nye... barang yg lepas jgn dikenang. Suka statement membe aku kt fb,

"cepat2 jumpa jodoh, lambat nnti takot x laku," laju je aku aminkan.. hak3... thanx to mohd anuar maasom..