Monday, January 9, 2012

~::Bowling Again and Again::~

Assalammualaikum ols.

Bowling lagi? Hurrmmm Lebih kurang la. Actually I'm quite disappointed with my bowling performance right now. Aku main macam orang yang memang tak pernah pegang bola bowling. Sedangkan dulu tak seteruk ini. Hurm entah apa la jadi dengan aku ni.

So disebabkan kekecewaan pada diri sendiri, dan asyik dibahan oleh mereka-mereka yang menyakitkan hati, aku ambil inisiatif untuk main jugak bowling ni. Bukan untuk apa, hanya untuk menambah keyakinan semula pada diri sendiri.

Dalam masa dua minggu ni je, aku dah pergi main bowling sebanyak dua kali. Kali pertama masih worst, tapi aku berpuas hati untuk kali kedua. Sebab aku main tanpa pressure dan aku main hanya untuk diri sendiri. Dan ternyata method memikirkan diri sendiri itu amat menjadi. Kenapa? Sila lihat di bawah ini.


Masa ni aku stil dapat lowest score.


Ni pula aku main semalam tanpa pressure.
 Antara dua score ni memanglah tak banyak perbezaan, tapi stil berbeza sebab aku dah pecahkan rekod sendiri. Cukup untuk diri sendiri.

Okeh da habis cerita pasa kekecewaan aku. Kalau dah pergi ramai-ramai mesti ada bermacam ragam kan? Ok mari kita tengok ragam masa bowling minggu lepas, aku pergi bersama-sama 2 couple iaitu Ain dan adiknya beserta couple mereka. Aku?? Haruslah aku tiang letrik sebab aku masih tak ada couple. Hahahaha..

Sape santik.. Hahaha 2-2 perasan..

Sibuk lak posing..

Couple romatika de amour gitu..

Ni pon sama. Beromantika de amour plak..

Ni couple die tak datang. Lain kali ade.. Hahaha


Am I gonna be forever alone? Oh no.. Never..
Damn btol aku rasa bila tengok gambar aku yang forever alone ni. No waaaayyyyyy!!!

Okeh habis session bersama Ain. Sekarang masuk session bersama Am dan Zura. Tapi gambar bowlingnya tak ada. Meh tengok gambar apa yang ada.

Tak puas main bowling betul, main gme pulak.

Ala tomey2 bolanye..

Zura Derive kete racing tu..

Tak merasa bawak type-r betul, dalam game pon jadila..

Weeeeee da ready nak race..

2 comments :

ZuRa said...

hahahaha.. seronok tol men boling smlm... yg penting kami berdua dah pecahkn rekod kami sendiri iaitu dpt 103 point... (tp pkai bolilng kecik jek.. ok la.. korg mampu nk men kt arcade kanak2??)

men kete lak... aku paling suke ms stat enjin... perhhhh... die pny sound bukan men lg eh... vrooommmmm

lulu said...

Hahaha merasa gak la aku drive civic type r idaman ku slalu.. (wlaupon dlm game je)