Tuesday, April 24, 2012

~:: Asik2 Tukar Header ::~

Assalammualaikum semua. Muahaha hari ni aku dah tukar lagi header baru. Kuang3.. Hurm Ntah ape aje la keje aku ni dok tak habes tukar header kan? Saje ler nak meletakkan hasil kerja mengong aku yang ntah hape2 tu. Meh kite tepek sket gmbr header aku tu..


Ha ni ler header nye ye kawan2. Ekceli kalo korang perasan la kan, link blog aku ni adalah tucen montoxs. Kenapa tucen montoxs? Mana datangnye tucen montoxs? Nama ni satu masa dulu penah jadi nickname my bff dalam chatroom. Nama ni juga diambil bersempena nama Cik Widy da cat women dari band Gerhana Ska Cinta.



Disebabkan kami memang super duper minat dengan GSC ni, maka die menggunakan kucing montoks sebagai nickname die bagi menggantikan cat women. Dan oleh kerana sekarang dia tak lagi menggunakan nama tersebut, sebab zaman2 chatting ni da lama ditinggalkan, maka aku mengambil nama tersebut sebagai link blog aku ni.

Dan semestinya la korang boleh nampak kan? Header blog aku yang baru ni ade Cik Tucen. Tapi x berapa nak montoxs ler.. Muahahaha...

Ok daaaa tu jela repekkan kali ni..


No comments :