Wednesday, April 18, 2012

~:: DoodLe NooDLe PArt KebEraPa EntAh ::~


Di bawah ni adalah hasil doodle yang aku dah buat. Aku belum sampai tahap sifu2 doodle lg la kan. Tp saje suka nak wat doodle ni.
Selain mengenjoykan diri buat doodle, aku post kat sini untuk share. Kepada sesapa yang nak amik tu,boleh ler. Tapi sila jangan mengaku anda yang buat ye. Hargailah hasil usaha saya dengan memberi tidak memadam copyright pada gambar2 ni. Perasan ade orang nak amik. Hahahaha


Hug is a great gift.

Starbee request by cute mummy Zarifah..

Saja je buat time tunggu nak balik semalam.

Saje2 buat juga..

Incek Bos saya. Walaupon die kate x sama..

Request by Cik Mun.

Request By Deeyana..

Who gonna take care of Me?? huaaaarrggghhhhh...

Request by Halimah..

Him?? Totally Not same..

Me also not same.. I'm bigger than diz..

My Kuma2 Family..

1 comment :

ZuRa said...

soklan kt take tu mmg mintak pelempang.. huhuhu