Tuesday, May 29, 2012

~:: Bz Bz Day ::~

Assalammualaikum sahabat handai.. Hehehe..

Malas sebenarnya nak update blog masa ni. Kih3.. Tapi takpe. Aku jugak yang baca balik ape yang aku tulis kan? Ok stop memebebel. Hidup membebel ni memang tak boleh dipisahkan dengan aku. Aik membebel lagi? Sebenarnya sedang bosan..

Ok bz day punye cerita sudah masok. Lately ni sejak2 Chow Yun Fat a.k.a our ex H.O.D nak bla macam2 terjadi.. Dia kena pressure dengan orang atasan, pastu dia pressure bos kecik, bos kecik pressure kiteorang. Hurmm sabo jela.. Da nama pon keje.. Kesian jugak kat bos kecik ni asik kena pressure.. Cepat2 la setel sume benda yang memeningkan kepala ni..

So semalam membizikan diri wat packing untuk semua buku2 yang akan dihantar ke Puchong Campus. Ye M akan buka satu Campus di Puchong untuk Business & Law Studies. So semua buku2 yang berkaitan Business & Law akan ditransfer ke sana termasuklah Cik Librarian nya sekali. So after balik dati bercuti, Ati akan terus bekerja di Puchong Campus selama 2 minggu bagi mensetel kan segala yang tak setel di sana.

Aku tau akan ada macam2 perkara yang memeningkan kepala bakal muncul selepas ini. So tunggu dan bersedia jela kalau masih mahu bekerja disini.. Huhuhuhuhu sedeh...


kotak2 yang bakal dipindahkan

sibuk seal kotak sila abaikan badan sy yg gumuks ittew.

membebel dgn abg yg tukar pewangi library. Mntk perfume yg blh ilangkan stresss..
Ade ke masalahnye???

Ni few picca semasa dalam proses. Harapnya semua akan berjalan lancar dan berakhirlah stress ni dengan jayanya.. Hehehe...





p/s: Malas dah nak cari keje lain sebab malas nak memulakan segala yang baru..

No comments :