Tuesday, October 30, 2012

~ Asia Metropolitan University Convocation Ceremony~

Assalammualaikum kengkawan.

Meh hari ni nak update pasal convo hari tu. Tahun ni, aku Ati and Harith terlibat dengan majlis konvokesyen AMU. Bezanya cuma Harith pergi bersama2 Student Affair kami pula bersama A&R.

Dah tentu lah kami memang lebih rela polow A&R kan. Dah tentu2 meroyan sampai pengsan. Hehehe..

Majlis ni berlangsung bermula dari 17 hingga 20 Oktober 2012. Tapi kami sebagai manusia2 diblakang tirai besi  ops tabir maksud saya, 16 haribulan sudah diarahkan kesana. Dan seperti biasa, aku yang memang suka dengan kerja2 merayap ni, denga rela hati dan redhoooo pergi la ke PICC bermula 16 haribulan.

Bagi aku majlis ni semua berjalan lancar. Tapi rasanya tidak bagi A&R Department. Tapi apa yang tak lancar itu, hanya mereka yang layak menyatakannya. Kami yang berperanan sebagai pembantu terharmat ni hanya mampoo duduk diam dan senyum.

Tak banyak benda yang aku boleh cerita mengenai konvo kali ni. Cuma mampoo share gambar2 kami sepanjang majlis berlangsung sehinggalah hari terakhir kami terlibat.

Perjalanan jam 6.30 pagi.. 



















Model kaki hayam.. 


Ya inilah pelanggan pertama kaunter kami.. 





















Gambar hadek ikan yang selalu enterprame.. 


salah tengok kamera lorhhh.. 






Kerendangan terlampau. wahaha..











Tetenic le kunun... 








Macam budak kene tinggal... 

Hari Konvo.. 


Banyak giler gambar syok sendiri kami? Biasalah kalo dah manusia giler kamera bertemu, inilah jadinya. Sila jangan muntah tengok gambar2 kami okei.. Daaaaa~~~ c y a next update..

No comments :