Wednesday, October 31, 2012

~:: G.A.J.I & Red Wok ::~

Assalammualaikum kekawan sumeeee...

Sekali lagi hari ni berjalan penuh semangat ke opis semata nak cek gaji la kan? Ye x payah menganjing. Saya taw saya ade hengpong x berapa nak sanggih yang ada apps CIMB.. Dah tu kenapa saya gegeh nak g ATM gak nak cek gaji? Ahahahahah ini adalah kerana, internet unlimited saya sudah mula di suspend pada pertengahan Oktober hari tu. So acik redhoooo jela tanpa internet selama setengah bulan ni. Tetiba lak acik terpaksa gegeh on wifi bila tiap kali g kedai mamak. Dan setiap kali itulah hengpong acik hang sebab banyak notification yang sangkut semenjak internet acik di suspend.

Alah tepanjang pulak merepek pasal internet bagai. Bukan nak cerita pasal ni sebenarnya. Dengan muka gumbira dan senyuman melebar bersama harapan dalam akaun ade RM acik berjalan megah menuju ke opis. Lepas dah thumb in semua, acik pon gegeh la pergi ATM teros. Padahal kalo masok dalam opis n cek kat CIMBclicks takdelah malu sangat kan? Cek kat ATM pon tak malu sebab takde orang masa tu.  Sekali tengok balance memang sangat mendukacitakan. Al maklumlah da hujung2 ni memang angka yang mendukacitakan jela yang ada dalam tu kan?

So keputusannya esok la harapannya. Jadi kalo da esok gaji, tentulah rancangan untuk steamboat di Red Wok juga ditangguhkan. Rancangan ke Red Wok ni dari minggu lepas dah plan. Tapi tula ntah bilanya jadi kami pon tak tau. tunggu dan lihat jelah bila ye..

1 comment :

Ainur said...

bestnye mam stimbot...