Monday, June 3, 2013

~:: Candy Buffet? Me? ::~

Assalammualaikum frens.

Yup candy buffet la uols. Aku join wat bisnes ni? Dop ar. Aku baru je nak belajar2 main2 dengan candy buffet ni. Actually, joining them for setting this candy buffet in so exciting.

Segalanya bermula dari Kak Sha yang buat bisnes ni. dah lama dia ajak aku untuk join diorang. Just macam kerja dengan dia la. But aku mulanya rasa macam tak interested sangat.

Ntah kenapa tetiba je datang excited nak try ikut diorang. Bila aku dah ikut sekali, aku mula rasa seronok nak buat. Yela aku ni dulu pon datang dari line yang menjamu orang makan ni kan? Yela hotelier la katakan. so memang seronok la pulak mengimbau nostalgia gitu.

Now kalau ada event je aku akan try free kan segala yang patot supaya aku boleh folow untuk setup the buffet.

Kepada korang2 kalau rasa interested nak hire kami untuk candy buffet, jangan segan silu pergilah ke I Love Sugartown kat sana macam2 pakej korang boleh tengok. Gambar contoh2 buffet pon ada. sila2 lah ye.

No comments :