Friday, June 21, 2013

~:: World War Z + Ngantok Tak Tido ::~

Assalammualaikum frens.

Agak lama menyepi tanpa update. Bukan ape kekadang blog aku ni giler takleh upload gambar. So bila aku menaip entri bergambar ia akan membuatkan mood aku hilang untuk update sebab gambar takleh masok. 

Dah la malas nak cite panjang. Sama je. Kalau cite panjang pon gambar masih takleh nak upload. So jom la kite proceed kepada cite yang lebih menarik.

Semalam aku dah tengok cerita World War Z. Cite mengisahkan manusia2 yang menjadi zombie setelah diserang oleh virus yang pelik. Secara tetibe je seluruh negara dikejutkan dengan serangan virus tu.

Cite die ok lah. Yang penting tak mengantuk sebab aku tengok midnite. Biasenya aku ni kalo tengok midnite memang ade harapan tido. So masa tengok cerita ni semalam memang takde can la aku nak tido. Kenapa? Sebab zombie sengal die tu banyak kali muncul terkejut. Dan aku pon banyak kali beristighfar sebab terkejut. Nasib baik aku tak mencarut kan. Kira elok sikit la perangai aku semalam. Hahaha.. Agak bernasib malang juga orang yang duduk dekat sebelah aku tu. Sebab tak diganggu zombie kena ganggu dengan aku. Wahahaha mintak maap la ye. selesai tengok movie tu, aku bergerak balik.

Movie habis pukul 2.11PM. Aku sampai rumah dalam 2.35 macam tula. So bajet2 boleh la tido sekejap sebelum bangun balik untuk hantar akak ipar aku ke LCCT jam 4 pagi. Sekali mata pulak tak boleh lelap. Ngok ngek ngok ngek sampai la pukul 3.30 pagi. Baruuuuuuuu nak terlelap, akak ipar aku dah tersedar and kejut untuk bersiap pergi LCCT. So maknanya dari malam tadi sampailah sekarang aku baru tido setengah jam.

Disaat aku taip entri ni, aku tengah menahan mata yang merah sebab tak tido. Rasanya kejap2 lagi ada yang aku melantak tido dekat kaunter ni. Babai la kalo aku dah tertido kan. Hurmmm bertabahlah wahai mata. Petang nanti balik keje qada' balik tido. Huhuhuh.. Ngantok..

No comments :