Friday, December 30, 2011

~:: Doodle lagi?? ::~

Assalammualaikum ols.

Doodle lagi? Hurmm inilah aku, kalau dah mula suka satu benda, aku akan cari dan cube sampai aku puas hati.

Semalam aku dah tunjuk doodle pertama yang aku buat kan? Memang aku tau, buruk beno ghopenye. Nasib baik la ade juga rupa muka orang. So arini, i'm presenting, doodle yang lebih sempurna dari semalam. Setelah menuntut ilmu di blog nurdani, peminat excel nombor satu negara katanya. Memang best. Dia ajar step by step yang senang untuk difahami. Thanks a lot. Sekarang dah mula nak explore doodle plak...

Amacam??
Sila jangan bezakan dengan yang pertama ya. Sebab yang pertama tu dibuat tanpa tok guru. Hehehehehe..











Nota kaki cantik: Excited nk try untuk wat blog header plk satu hari nanti...

No comments :