Thursday, December 22, 2011

~:: Bajet cun di Putrajaya :~

Assalammualaikum kengkawan, sahabat handai, dan segala umat manusia yg sudi menengok belog ini..
Harini punye cerita, tengok tajuk pong da buleh bajet apakah ceritanya bukan? Hahahaah haruslah cerita bajet cun aku dan rakan-rakan.

Kali ni adalah kisah bajet cun aku, ain, adik ain (maz) dan boifie dia (zam) ape da nama main terbalik-terbalik je?

Kisah bajet cun yang sebelum ni yang mana satu? La takkan tak ingat? Ha aku memang selalu bajet cun? Hampeh pada sesapa yang cakap camtu. Tapiiii setelah diselak-selak, bukan selak kain hokai.. Meme agak banyak la posting bajet cun. Antaranya adalah ini dan ini.

So yang harini punye posting tak ada beza pon dengan posting bajet cun yang lain. Cuma orang je yang lain kecuali aku la kan. Aku meme always on camera.. Wakakakaka jangan cakap apa-apa hokai..

Pada hari tu berbekalkan SLR Canon D1000 dan Sony Digicam W530 kami berposing. Agak penat la tour Taman Botani Putrajaya selama 2 jam. Dan subjek pada hari tersebut adalah couple Maz & Zam. Memang gambar mereka sangat banyak. Dengan perangai Zam yang sporting, mmg best. Tapi Maz pulak malu-malu so bila gambar diorang berdua, jadi tak berapa happening. Tapi bila Zam bergambar ngan kami, dia jadi sporting dan buat aku gelak je. Memang lawak la budak ni.

Tapi aku malas nak upload gambar diorang banyak-banyak dalam ni. So aku just pick randomly la ye. Sila la mencoci mata dengan gambar-gambar bajet cun ini..


Tumpang boipreng orang jela nampaknye..

Tak berapa nak jadi pose ni. Tapi boley la.

Sesi umpat mengumpat dan hentam menghentam

Couple yang menjadi mangsa kami..

Erk apakah?? Tak perlu kata apa-apa..

Like diz picca very much..


Erkk no comment..

Bajet macam ober the sea la kunun...

Da macam gambar nak wat cover album..

Ni plak posternya ok?

Ntahape-ape. Randomly pose..

Sooooooo that's all.. Banyak lagi gambar tapi aku malas nak post. Daaaaa~~~~

No comments :