Thursday, September 13, 2012

~:: Open Open Open Houuzzzzz ::~

Assalammualaikum.

Hai kengkawan. Tora datang lagi. Huhuhuh..
Ni nak update pasal open house. Pelik tak aku merajinkan diri pergi open house.Hihihi biasalah. Diumur2 mencari jodoh ni, memang kena rajin la menonjolkan diri di banyak tempat kan. Kot la ade yang tersangkut disaat menonjolkan diri tu kn. Hahahahah oke tak payah nak desperate sangat la ayat tu.

8 Ogos haritu Ain buat Open House. Aku seperti biasalah kan. Memang selalunya akan jadi ala2 tuan rumah gitu. Tapi diz time aku datang lambat sikit. Dah pukul 4 lebih baru aku bergerak kerumah dia. So samalah sampainya aku dengan CtSue dan Ruffleen. Ya mereka adalah geng chakk!.


Nak Mkn pon sempat bergaya.. 


Triffle my feveret.. 

Kek Coklat Yummy..






Motiiiipp??? 

Abg Botak yg mkn ntah bape round..

Awal, Wafi & Ayie Pomeng.. Jap3.. Wafi??? apsal ade ctu??

Perbincangan serius.. 

Before diorang balik.. 

Paan gigil amik gmabar kami yang gojes.. 

Me & Ain.. 

Kak CT & Me.. 

Ahahaha Cikla yg disayangi.. 

Ain & Kak CT..

Diserang oleh kanak2.. Nampak tak iols makcik feveret??

Pomeng dengki.. 

Keluarga bahagia gituuuu.. 
 Selepas selesai open house dirumah Ain, esoknya kami beraya pula dirumah Ayie Pomeng a.k.a boipren Ain. Segalanya tak dirancang. Tiba2 Ain mesej ajak kerumah boipren dia. Aku mulanya malas tapi disebabkan ada Maz sebagai geng, so aku pergi juga la. So berjalan la beraya on dat day..







Tapi beraya tak habis di rumah pomeng. Pomeng sengal ubi ajak kami kerumah Awal pulak. Dalam keseganan kami redah je rumah awal. Dah selesai rumah Awal, kami opis Ain hantar tender. Then balik rumah sebab malam tu nak main badminton pulak. So habis cerita raya aku minggu ni. 


No comments :