Wednesday, September 5, 2012

~:: Sunset at PD with Paan ::~

Assalammualaikum.

Ni la caranya kalau orang pemalas ada blog. Sume update adalah lump sum. Huhuhu satu hari untuk update beberapa hari punya cerita. Nampak sangat kau tak layak berblog eiyla oi..

Okeh ni pulak cerita kerja gila aku ngan Paan a.k.a hadek ikang iols. Hihihihi.. Ceritanya bermula apabila memasing dah kebosanan terlampau masa cuti merdeka hari tu. Jumaat tu memang whole day duduk rumah. Memang meroyan tahap gaban la kan. Malam tu dok bermesej ngan Paan pasal betapa meroyan nya duduk umah seharian. Lepas tu hari sabtu, masih kebosanan walaupon aku baru lepas attend my niece punya wedding. Ye anak buah saya. Tapi bukan anak akak or abang saya sebab well known yang anak2 abang dan akak saya masih belum mumaiyiz. Ahahaha.. So niece yang dimaksudkan disini ialah anak sepupu saya. Dan dia sebaya ngan saya hokai kekawan.

Okeh dah tutup cerita anak buah ku yang sebaya ngan aku tapi dah berkhwin tu. Huhuhu lepas dari kenduri tu, petang tu aku mesej si Paan ni. Dia pon kebosanan tahap gaban. So tetibe je muncul idea nak pergi beraya umah Fik dengan Amin. Tapi disebabkan Amin lambat reply, Fik lak pegi open haus, kami terpaksa mengubah haluan kami. At last decide nak lepak tepi laut. Ok ada sedikit persamaan disitu. Bosan2 lepak laut. Tu memang feveret aku. Bila dak Paan ni ajak, aku pon on ajela. Mulanya macam nak pergi Bagan Lalang, tapi rasanya kalau dari tempat kami ni, sama jauh je Bagan Lalang dengan Port Dickson. So kami decide untuk pergi PD. Ye kami ke PD pada jam 5.30 petang. So stay kat sana semata nak tengok sunset. Lepas dah tengok sunset, kami pun balik. Hurm Okeh enjoy gambar hokai..

On da way to PD

Siap pesan tak bagi tengok kamera sebab die bawak kete laju.. 





gigih nak pose.. 

gambar atas dasar paksaan... 











takde keje pose gini.. 


mampoo amik gambar sendiri je.. 

Gamabr curik.. hahaha

pon gambar curik juge.. 

On da way balik..

stop kt R&R jap.. 
Ni lah dia. Kalau dah ada yang sama kepala nak buat kerja gila, aku memang on aje. Sesuka hati aku je kan. Dah la boipren org lak tu.. Ahahaha anyway thanks gak ler kat Paan sebab menghapuskan perasaan boring pada hari tersebut..

No comments :