Tuesday, July 26, 2011

~:: Addicted? Mmg pon ::~

Addicted ape neh? Ekceli kami ni da adic nk amik gambar disana sini.. Walaupon xde DSLR Aku hanya nak membuktikan, tnpa SLR pon, aku mampoo untuk ade gmbar yang canstik. Voley gitew? Hahaha perasan je.. Ekceli mmg la x same pon kualitinye. Tp dr xde kamera langsung, kamera aku ni at least da bnyak berbakti.

Gambar2 ni pun diambil mase besday little Emira Rania. Disebabkan tempat tu cantik, ditambah ngan props yg da sedia ade, kami pon gegeh bergambar... So lets enjoice da pic..














Diz is da princess of the day.. Emira Rania Mohd Fazli...

8 comments :

madmal said...

mane gambor aku nie, tak ada pown. hoho

ZuRa said...

ko mesti la xde.. jauh sgt.. tggu ko turun sini pon tah kurun ke berapa tah. huhuhuhu

madmal said...

kurun yg hari tu kan dah turun.. hoho..

lulu said...

kurun hari tu jaman segan2 lg.. bile nk trun lg?

ZuRa said...

tah kemal tu.. ko marah die ila... pnt kite tggu mereka kn??? kn??? seb bek gambo aku n ila dlm ni sume santek2.. x jadi nk marah kemal sgt. ko mmg terer la beb.. bunuh diri beliau jap. hahahaha motip perasan??? lalalaal

LuLu BoOLat said...

beliau?? Siapakah? mcm tau tp x pasti.. Konfem nk g gak tasek perdana.. Lalink make sure kali ni uols pkai baju yg mnampakn uols kurus hokkay!!.

ZuRa said...

pe kata kite g soping dulu baru wt photoshoot??? baju klu ala2 sama (tp bukan sebijik) dlam gambo mesti nmpk lg santekkk. huhuhuhu

ZuRa said...
This comment has been removed by the author.