Monday, July 4, 2011

:: MenamBah KoLekSi KegiLaaN tAhAp gAbaN ::

Ari ahad aku da menghabiskan duit yang agak banyak untuk menambah koleksi kegilaan ku ini. Ermm rasenye xpe sebab beli sekali boleh pkai lama. So aku pejam mata jela beli. Nak tau koleksi ape yang aku repekkan dari tadi? Haaaaa meh tengok gambo ni...

 Ha inilah koleksi kegilaan yang aku maksudkn. Yang mane yang aku baru beli? Tentula yang besar gedabak tu.. Huhuhuhu..

Ni pulak adelah koleksi brush yang aku ada. Looks like x cukup kn?
Nntila dulu slow2 kumpul. Hu3..


Ni koleksi eye shadow MAC.. huhuhuhuhu..

 Ni pulak eyeliner aku, Aku suka pakai yang air. Kalo pakai pansil pon untuk bawah mata. Senang cite 2-2 guna la.

Untuk bibr aku prefer pkai lip balm je.. kekadang je pkai lipstick Loreal or Maybeline..

Ni adalah baked blusher dr Elianto..

Ni lak compact yg aku bru explore. Aku da dengar lama pasal pixy ni tp x pnh nk try.
Bile da try tros suke. Sbb die two way. So aku xyah lg pkai foundation before apply bedak..


Yeeaaaaa like like like.. Itu jela aku nak cite pasal mekap collecton aku.. huhuhuhuhu...


4 comments :

ZuRa said...

wahhhhh.. wahai cik lala yg cantik lg debomm, saya rela diri saya menjadi bahan ujikaji.. hehehehe (ko ingt senang org nk mekapkn tanpa bayaran??? jawab2.. heeheheh)

lulu said...

Sape yg tnye tu? Aku ke? Hak3 bukn jumaat lps ko da jd bhn ujikaji ke?

Ainur said...

fuiyoooo mcm mekap freelance punye brg.. sungguh nak bt bisnes nie ^_^

lulu said...

Hehe x cukp skill lg nk wat bisnes za.. Ni sbb minat je..