Friday, July 1, 2011

~:: HadOoiIiiI!!!! ::~

Satu malam yang memenatkan.
Semalam aku tertido lepas asar.
Maghrib aku bangun, mandi sume r.
Pastu aku tido balek,
Jam 3.24pg aku terbangon,
Aku batok,
Aku lelah,
Aku xleh tido..
Arrrggghhhhhhhhhh...
Da dkt kol 5pg bru ble tido,
Kol 5.45pg jam da bunyi nk suruh bangon..
Jam aku matikan,
Aku sambung tido,
Sudahnye terlajak tido,
Sampai Jam 6.30pg...
Bangun dn kelam kabut siap..
Pegi keje, mate ngantok lg..
Siang2 cmni nk g klinik tetibe je da sihat.
Msti doktor x pecaya nnti..
So thn jela sakit yg dtg mlm2 ni..
Arrggghh otak x blh berfikir..
Alangkah seronoknye klo aku dpt tilam dn bantal mse ni..
Masih x bermaya.
Korg pening bace post ni?
Cmni la keadaan kepala otak aku skrg..
Pening lg memeningkan..


cmnila keadaan aku mlm td..

gmbr dicilok dari sini

No comments :