Thursday, May 2, 2013

~:: Mood: Tengok Blog Brides To Be ::~

Assalammualaikum korang semua. Ntah sape je sume tu kan?

Mood hari ni dok tengok blog2 B2B. Kenapa tetibe? Ntahlah. Datang2 keje tadi teros stat buka blog B2B. Macam seronok bila tengok orang bersusah payah, bagi mempersiapkan segala mengenai perkahwinan diorang. Dalam tengok tu aku pon jadi eksited. Nak2 plak rase macam ape benda yang diorang buat tu, aku pon boleh buat, lagilah tambah eksited.

Tapi eksited itu terhenti setakat itu saja ye kawan2. Saya belum nak kahwin lagi. In Shaa Allah tak lama lagi kot. Kalo dah ditemukan dengan jodohnya. Hehehehe.. Siyes hati terasa macam nak buat all the preparation like they did. Tapi kejadahnya aku nak buat? Calon pon ntah mana-mana lagi. Sesat kat langit keberapa tak tahu. Hahaha..

So harini juz nak meluahkan rasa eksited tu sajork. Kalo tetibe je korang tengok aku meroyan nak wat doorgift bagai tu, maafkan saya lah ye. Itu sekadar memenuhi perasaan eksited yang sedang bermaharajalela dalam diri..

No comments :