Wednesday, August 3, 2011

:: Tasik Perdana - Bajet2 Photoshoot La neh ::

Assalammualaikum and very good morning to oll gojes ladies & bajet encem man.. Heheheeh pagi2 da crik pasal kheenn..

Hehehehe... Ok arini nak cite pasal aku ngan Zura again sebab Zura je yg setia menemani aku.. Ari Ahad yg lepas aku ngan Zura pg ke Tasik Perdana KL. Joging? Bukan la.. Ko ingat aku rajin nak berjoging? Aku ngan Zura saje je meroyan ke sana sebab kununnye nak amik gambar. So adela sikit gambar yg kami amik.
So nak tengok hasil tertonggeng2 kami mase amik gambar? Bukan gambar kami menonggeng hokkay..  Ok lets proceed to da pic'ca..























Bajet Photoshoot x kekawan?? Hahahahahaha x mampoo nk hire photographer kaedahnye...

5 comments :

zariffzarifah said...

santik dah tu... kene selalu main tgkp gmbr baru jadi pro.. chaiyokkk

LuLu BO0Latt said...

Ni yg nk kne rajin g tmpt santek2 ni.. Huhuhuhu...

ZuRa said...

hahahaharussss la pasni gegeh nk amik2 gambo.. kene gegeh wat n beli2 prop la gamaknye... kepada ila, sile pastikn kamoo tapaukn makanan or kite berkelah jek. so xde la kebulur lg cam aritu. baru la leh amik gambo n lompat lebeh skit...

LuLu BO0Latt said...

pasni kite singgah je mkn siap2. make sure bwk air sebotol besar.. klo xnk dehydrate lg bwk 100+... huhuhuhuhuhu







p/s:tetibe tering nk g amik gmbo kt Zoo...

ZuRa said...

zoooo???? arhhh.. aku lupe dah masuk bape rm aritu... yg tu lg pnt jalan tu beb.. hehehe.. yg tu kene la seludup sandwich kan??? cara2.. bateri kuat x??? segala hp yg ada sile kuakn eh.. nk prop x???