Monday, August 22, 2011

~:: Iftar With Chakk!! Members 21 Ogos 2011 ::~

Assalammualaikum w.b.t.

Harini nak update pasal Iftar Ahli2 Chakk!! pada Sabtu yang lepas. Ape ahli Chakk!! tu? Ekceli ni adalah group yang kami create dalam satu forum yang aku join. Bermula dari forum, kami berjumpa dan akhirnya berkawan. Maka tertubuhlah geng Chakk!!.

Tak banyak yang aku nak cerita. Segalanya mula dirancang 2 minggu yang lepas. Kami memang berusaha untuk free kn diri memasing pada tarikh 21 Ogos 2011 semata2 untuk berjumpa setelah sekian lama x jumpe. Erm tapi stil x cukup corumn. Masih ada yang x dapat hadir seperti dijanjikan. Xpela mungkin xde rezeki nak jumpa diorang. So segalanya berjalan lancar walaupun sebenarnye x brapa nak lancar.  Aku sebagai orang yang sepatutnye wat booking Restoran secara x sengaja careless, lupa nk wat booking. So pada hari yang ditetapkan, Restoran Po'sen spt yang dijanjikan telah penuh. Nasib kami baik, last minit org tu call balek ckp ade kosong untuk kami. So plan x berubah tetap ke Po'sen.

Kami gerak dalam kol 6.30ptg so sampai sane lebih kurang pukul 7 mlm. Smpai je, CtSue, Ruffleen, Hazlyn & NaikAntena kami suruh mencari meja yang telah ditempah. Aku ngan Sakura_204 pergi jemput alansu yang tersesat. Lepas da amik alansu kami pon teros ke restoran tersebut. Orang da ramai. So bergilir2 amik makanan. Gambar x banyak yang aku amik sebab perut yang lapo x mengizinkan aku mngambil gmbar. Tapi ade gak la pose2 mantap di kamera NaikAntena.


Ha ni memasing gegeh makan smbil bercerita. Cmni la keadaannya kalo Chakk!! da bertemu.

Ni aku ngan CtSue. Gegeh gak nak tayang air teh tarik beliau...

Lagi me & CtSue. Kali ni die tayang popia plaks..  Asik2 die je tayang.. hahahaha

Ok Gambar2 diatas diambil semasa berbuka posa die Po'sen. Setelah kenyang, kami pon berangkat ke mesjid yang terdekat untuk solat maghrib. Plan asalnye nak terus melepak di Po'sen. Memikirkan segan untuk datang semula, kami pun cari la port lain. So check in plak kat MZ Restoran. Kenapa cmni? Kami kalo da berjumpa memang x cukup mase berbual. Dari berbuka posa menyambung smpai 11.30 mlm berborak. Korang mampoo buka posa smpai da dekat sahur?


So kat bawah ni gambar2 di MZ Restoran plaks...

Ni Sakura_204 Motip gmbr control ayu? iols pon x paham...

Ni pulak adalah pemilik nama Ruffleen..

Harus korang da kenal CtSue kn? Dari tadi aku mention nama die je...

Ni plak Hazlyn. Orangnye kecik molek je.. Comey sgguh..

Dan ini adalah Me.. Name ape? xyah tau la.. Apo2 sumo rahsio... Lalalalala....

Dan ni plak alansu yang semakin santek sekarang ni..
For additional info, blakang alansu yang ngah elak kamera tu, NaikAntena a.k.a Hakak Nana.
Die memang penyegan ngan kamera..  Eh klo orang utara penyegan tu bukan pemalas ke? So Hanya gambar2 curik saje yang dapat di tunjukkan muka beliau.



No comments :