Monday, August 15, 2011

:: Warna Warni Aidilfitri?? ::

Assalammualaikum sumer..

Posting kedua untuk arini. Ape yang warna warni? Hahaha tipu je sebenarnye. Xde kene mngena ngan raya pon. Tp cm boley gak la kalo korang nak wat time raya nanti.. Wat ape? Ala malu la nk cite.. Ape ke tongong nye aku ni? Ermm xde, aku nak tunjuk kaler eyeshadow yang aku baru je try pakai semalam. Hahaha gegeh kn? Malas la nak cite panjang, aku attach gambo je ler ye..

Ha ni ler warna warni aidilfitri nye.. Aku pakai eyeshadow gadung 3 kaler. Haha sukati aku je kn. Aku pakai kaler biru, pink & purpule.. Erm biasela. Aku kan meme suke pakai je ape yang aku teragak. Kaler ni plak inspired dari pashmina aku. Tp semalam x jadi pakai pasal da lambat nak kuar.

Chak! Chak! Chak!.. Bile bukak mata die nampak camni la. Ha3.. Haish dah la. Abes da merepek.. Daaaa~~~

2 comments :

ZuRa said...

yg ni serius tutttttt mmg santik hokeehhh.. xrenti2 aku puji smlm kot... to pija, ko mmg kene tgk live ila pakai sbb kt sini die dh gegeh blurkn bagai.. hahahaha ni klu aku paki, harus nenek aku pengsan2 tgk. hahahah

LuLu BO0Latt said...

Zura pengsan apenye?? silap2 nenek ko surh ko pkai kn tok die plak.. currrllaaasstt ko senaaahh..