Monday, June 4, 2012

~:: Epi Belated Besday My Kak Ngah & My Friend CtSue ::~

Assalammualaikum..

Lupa nak post update pasal Besday Kak Ngah & My Forum Friend CtSue. Ekceli besday mereka ini dah lepas pada 2 Jun yang lepas. Dan aku dah wish on that day cume belum sempat update di blog. So harini dah alang2 teringat, tapi dah jadi belated la pulak kan. So disebabkan aku wish dekat blog pada hari ni, jadi aku mention belated la disitu ye.. Hehehehe.. Diz is doodles card for both of them..

For Kak Ngah & Family



For CtSue
Semoga kedua2 mereka dipanjangkan umur dan diberkati Allah hingga ke akhir hayat..

2 comments :

Pu3 Bibah Cun Melecun said...

happy belated besday... lulu, nnti besday aku ko buatkan doodle jugak tau..hehe

lulu said...

Blh je beb.. Xyah tggu besday pon, klo ko nk, ckp je. Aku watkn. Klo nk doodle couple ngan cik abg pon blh je.. Hehehehe...