Friday, June 1, 2012

~:: Perginya seorang ketua ::~

Assalammualikum.

Okei harini nak cerita pasal Ex Bos aku a.k.a Uncle Lui. Semalam bersamaan dengan 31 May 2012 adalah hari terakhir beliau berkhidmat di M setelah entah berapa tahun dia disini aku pun tak tau.

Satu Farewell Dinner telah diadakan bagi mengenang jasa beliau pada kami semua. Dan yang bestnya dinner tersebut telah di'sponsor' oleh Dato' COO tak perlulah aku sebutkan namanya disini di Restoran Cerana Cheras.

So majlis berjalan dengan lancar. Makan free dgn gembiranya berbual dengan gembiranya sampai aku terlupa nak ambil gambar irang yang dirai..

Muke lapo menunggu makan..

bergumbira walaupon lapo..

macam2 kerenah..

muke bos yg super duper excited nak makan..

org2 BESAR punya..

Harith diapit terkepit..

Liza & Paan A&R join bergelak ketawa..

Aku & Za diambil oleh Harith.. Bukn nk bgtau..

Waylon gigih bercerita..

tiba2.. Errkkk ape die buat tu??

Cik Ghadistheysir ni dgn senyuman manja..


Siakap masak apa tak tau..

Butter prawn yg sedap.. Thinking mcm mne die wt telo tu..

Sume sedap..

Da betolkn pon terbalik gak..


Ayam berempah x berapa berempah..

Tomyam Campur..

Egg Tofu ni memang sedap..


Muka setelah kenyang 2 kali tmbah total 4 senduk.. Hahaha

NAsik ni bos yang abeskan.. Saje tmbh story..

Ikan ni pon bos abiskan.. Tmbh lagi.. heheh

Muka Harith yg kekenyangan..

Dessert ais krim yang yummy..

cut fruits..

Daaaann last Chocolate Indulgence..
Oke dah abis gambar2 yang boleh diuplod disini.. Seperti yang aku cakap kat atas sana, kami lupa ambil gambar orang yang dirai.. Apa2 pun Uncle Lui adalah seorang bos yang baik dan sedaya upaya cuba memahami staff dibawahnya.. Tapi agak kesal gak sebab pada hari terakhir dia barulah dia nak cakap yang dia nak promot aku. Hurm mungkin belum rezeki aku kot. Tak pelah terima je ape yang ada... Overall hepi dibawah pimpinan dia..

4 comments :

Pu3 Bibah Cun Melecun said...

promote ko ila? waahhhh..best nii..

Ainur said...

dah sampai akhir garisan baru dia ingat nak pomot... sabor ye eila...

macam2 gelagat ade...

pasni kalo harith tangkap gambor suh dia cakap 1 2 3 hehe...

lulu said...

Fiza: mmg best bile die ckp cmtu. Yg xbestnye sbb die da bla. Nk pomot apenye..

Za: btol3.. Ade ke amik gmbo kite x ready. Tros x gojes.. Hehehehe...

lulu said...
This comment has been removed by the author.