Monday, October 31, 2011

~:: Besday Twins ::~

Assalammualikum.

Sekali lagi mengupdate belog ini. Semalam Ahad, 30 Oktober 2011, jiran depan rumah aku, atau lebih dikenali sebagai Along atau lebih mudah aku terangkan sebagai kakak kepada kawan aku, Ain buat majlis hari lahir anak kembarnya beserta besday beliau sekali.
Korang paham ke apa yang aku cuba sampaikan ni? Tak paham? Buat-buat jela paham.

So disebabkan Ain beria-ia nak aku bawa Athiya dan Alana, gegeh la dia jemput kanak-kanak riang berdua tu. Nak cerita banyak pun, aku dah tak tau nak cerita apa. So tengok jela gambar-gambar yang aku dan Ain snap semalam.

Ok dari kiri, besday twins bersama kezen mereka Wafi.

Ni anak buah aku, Athiya gegeh menunggu belon dari CikLin.


Dah macam pesta belon dah ni.

Makanan yang sedap belaka.

Ni kek yang dibuat oleh chef Eye Scha. Angah Ain ler tu.

Alamak berlaku perebutan kuasa. Adik amik rete orang la plak.

Seronok Alana dapat main kete.

Ini Iqbal. Kalau tak salah aku la. Konpius.

Ini plak Afiq kot.

Besday kek yang bertemakan purple. Feveret kaler mama diorang.

Aku ngan Alin gegeh posing dengan Thiya yang terpaksa.

Merajuk + Penat = Nanges Lebat..

Semua pakat-pakat nak moncong gak.

Besday boy potong kek sambil tengok kamera.

Thiya & Alana yang gegeh tunggu kek.

Thiya suap CikLa makan. Bila CikLa ambil sudu dia cakap, "Haip dont touch."
Adeh anak buahku.

Ha kalau dah namanya kembar, cara baring pun nak sama hokay.

So overall majlis berjalan dengan lancar. Walaupun hari hujan, hujan rahmat ok. Semua makan dengan gembira. Kembar ni dah mencecah 1 tahun. Rasa sekejap je masa berlalu. Feeling tua sudah CikLa ni.
Lepas ni generasi kanak-kanak dekat area rumah tu tinggal generasi yang akan memanggil aku CikLa.
Adeh makcik da tua.



2 comments :

ZuRa said...

motip ain terkujat??? supriseeeeee... hehehehehe

lulu said...

Senyum tak mampoo kata apa2....