Saturday, October 15, 2011

~:: My Inchek Kuma-kuma bakal peneman tidur..::~

1st of all, I'm very touched 2day. Tak expect pon Zura nak datang kat hospital hanya untuk hantar this Inchek Kuma-Kuma.

Thak you so much dear. Tak sangka kau betul2 beli Inchek Kuma-Kuma yang aku idam-idamkan. Really appreciate it.

Huurrmm dah tak tau nak cakap apa. Masih dalam mood terharu.

To Zura aku janji jaga Inchek Kuma-Kuma neh dengan baik skali. Dan aku akan jadikan ia teman tido terbaek selagi aku tak ada laki la kan. Hahaha.. Kalau ada laki nanti laki kena kongsi katil dengan dia pula.

Erk ok cukup sudah berangan. Anyway this is special entry to thank Zura so much.

Published with Blogger-droid v1.7.4

3 comments :

Cik Puan Peah said...

alohhhh comelnyer....so sweet la zura...eh klu tido ngn cik kuma2 ni ila bukak ke x plastiknye 2? huhu wndering...

lulu said...

Kak Peah: kununnye x mo bkak. Nk ltk dlm kete je. xde r jadi peneman tido. Tp Zura x kasi letak dlm kete. So bukak plastik ler jawabnye.. He3..

ZuRa said...

xkisah la cyg nk letak kt mana pon... yg penting die selalu ada.. aku pon selalu bw zumi kulu kilir.. xkira la nk tido rmh mmbr pon.. mesti aku bw. heheheh. pape pon zumi mesti mandi dulu sblm ikut mama die... nnt aunty2 len pengsan. hehehehe